Migawki tegoroczne

W tym roku po raz pierwszy smażyłam pączki! Powiem Wam, ze wyszły super i już szykuję się do kolejnych:-)

Chleb to moja miłość. Chleb to taki mały cud. Trzy składniki i takie efekty:-)

Kawa ostatnio głównie czarna. Espresso, drip lub przelewowa. Kawa musi być, to taki codzienny mały rytuał.

Rośllinki w obrazkach. A będzie jeszcze więcej. Mam mnóstwo pomysłów na nowe rysunki. Trzymajcie kciuki żeby mi zapał nie minął;-)
W tym roku czas nie zwolnił. Nadal pędzi jak szalony....czy tak już zostanie? Czy im człowiek starszy tym czas ucieka przez palce? Tyle codziennych obowiązków a dni uciekają i nie pozwalają na zrobienie wszystkiego co chciałoby się zrobić. Uff, dobrze, że w końcu udało się z tym postem;-)
Jak zawsze zapraszam Was na mojego Instagrama (KLIK) tam codziennie nowe migawki:-)

Komentarze

  1. Śliczne migawki, nie wspomnę o tych pysznościach, mniammm :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Wiesz ja jestem taki maniak piekarniczy troszkę;-) dobrego wieczoru!

      Usuń
  2. Piękne te nowe obrazki :) trzymam kciuki, żeby ten zapał nie minął :) i pyszności jak zawsze z piekarnika :)
    fantastyczne zdjęcia!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Na razie musiałam odłożyć na bok plany roślinne ale mam nadzieję, że wkrótce do tego wrócę. Przyjemnego wieczoru!

      Usuń

Prześlij komentarz