Weranda Country i kalendarz na nowy rok





 



Ostatnio miałam przyjemność współpracować z sympatyczną redakcją Weranda Country. Udało się poskładać kalendarz na rok 2016 z moimi obrazkami. Wyszło naprawdę bardzo fajnie. Efekt możecie zobaczyć w styczniowym numerze Weranda Country, który właśnie ukazał się w sklepach. Kalendarz jest niewielki, wydrukowany na grubszym papierze. Całość jest w formacie magazynu. Na jednej stronie są 4 karty, które musicie wyciąć by zrobić kalendarz. W sumie w tym numerze jest 8 kart a w lutym będą kolejne miesiące. Oprócz kalendarza w numerze znajdziecie mnóstwo inspiracji, mnie urzekły oczywiście leśne, ciekawych artykułów (m.in.Adam Wajrak opowiada o wilkach), pięknych wnętrz oraz smakowitych potraw. Polecam!


Komentarze

  1. Mam i jestem zachwycona!!!!!!!!!!!!!!!
    Gratulacje Melka :)))
    Wyszło super ekstra :))
    Jestem dumna :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki* bardzo się cieszę, że będzie u Ciebie. Dobrej nocy!

      Usuń
  2. Witaj, przed chwilką co miałam tę gazetkę w ręce :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć:-) fajnie! Mam nadzieję, że Ci się spodobała:-) dobrego wieczoru!

      Usuń
  3. Kalendarz bardzo mi się spodobał:-) Jest super, Twoje ilustracje są fantastyczne. A oto sposób w jaki go wykorzystałam: http://nitkadesign.blogspot.com/2016/01/kalendarz-z-weranda-country.html
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Widziałam kalendarz u Ciebie. Bardzo fajny pomysł z tą aranżacją:-) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  4. Wspaniałe ilustracje!Gratuluję publikacji!
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz