Kartki świąteczne i konkurs

Dziś zapraszam na świąteczny konkurs, w którym do wygrania jest zestaw 4 kartek świątecznych (do wyboru). Wystarczy pod postem zostawić komentarz, w którym napiszecie o swoim ulubionym daniu wigilijnym. Na komentarze czekam do czwartku 12 grudnia. Ogłoszenie wyników w piątek 13 grudnia.
A kto ma ochotę to już dziś zapraszam do zakupu kartek świątecznych. Poniżej wzory, które można zamawiać mailowo. Wszystkie kartki są składane na pół. Drukowane na grubym, kredowym papierze.
Każda z kartek w kopercie. Format kartki (już złożonej) to 14cm x10cm.
Jeśli jeszcze nie wysłaliście kartek do najbliższych i znajomych to już najwyższy czas:-)

 Rudzik w wersji niebieskiej lub szarej 15 zł
Zestaw dwóch kartek 20 zł

 Leleń 15 zł

 Ptaszki 15 zł

 Mikołaj w lesie 10 zł

 Choinki 10 zł

 Mikołaj w pudełku 15 zł

 Mikołaj red 10 zł

 Mikołaj white 10 zł
Zestaw dwóch kartek z Mikołajem 15 zł

Mr Fox 15 zł

Leleń de lux 20 zł

Kartki piernikowe zestaw 4 sztuk 20 zł

Komentarze

  1. Hm... Trudno się zdecydować ;-) Ale mam dwa typy: barszczyk czerwony z uszkami (grzybowe nadzienie:) i pierogi mojej mamy, ach już mi ślinka cieknie ;-) Ja mam takie tradycyjne podniebienie :)))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaa, uciekł mi cały komentarz !
    To teraz w skrócie - siemieniotka. Niedobra :) świąteczna zupa, gorzkawa, wytrawna, ale bez niej nie ma dla mnie Świąt. To taki smak, który pojawia się w moim domu tylko w Wigilię.
    Elu, czy te powyższe wzory będą też dostępne w większych rozmiarach na etsy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolina, będą ale nie wiem jeszcze kiedy. Jeśli chciałabyś mieć któryś z powyższych obrazków w większym rozmiarze to daj znać. Dziś albo jutro będę w drukować kilka obrazków to mogłabym dorzucić coś dla Ciebie:-) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
    2. Wydrukowałaś liska !
      To czekam do jutra/piątku, a potem zobaczymy. Mam nadzieję, że taka deklaracja nie odbierze mi szansy :)))))

      Usuń
    3. Nie odbierze:-) Każdy ma równe szanse:-) ściskam!

      Usuń
  3. a ja lubię wszystkie dania wigilijne tak samo, ponieważ mają one smak miłości, która łączy domowników, tak samo smakuje makowiec na puchatym drożdżowym cieście skąpany w białym lukrze z kandyzowaną skórką pomarańczową pieczony o świcie, i te pierogi lepionę przez mamę w południe, takie uroczo malutkie z dużym brzuszkiem wypełnionym kapustą i grzybami, tak samo smakuje karp przygotowywany przez tatę już po zmroku, ale jeszcze przed pojawieniem się pierwszej gwiazdki i ten jeszcze ten kompot z suszu podawany w pośpiechu przez siostrę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudne muszą być te brzuchate pierożki:-)

      Usuń
  4. Barszcz i pierogi :-) Do tego zimny i aromatyczny kompot z suszu.
    Kartka z liskiem prześliczna. Mr Fox rządzi :-)))
    Duża buźka :***

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmmmmm.....pierniczki...(ale czy to danie???)
    jesli pierniczki sie nie licza jako danie, to zupa grzybowa taka gesta i aromatyczna:)
    i uszka (moga byc nawet bez barszczu:)..ach....mniamciu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tu Gosia :) Dla mnie jest to zupa grzybowa :) Miłego wieczoru ! :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ukochane danie wigilijne... Zarzucone już kilka lat temu, bo zbyt malo amatorów było :( Kluski drożdżowe z masełkiem, cukrem i białym serem... Kluski robi się z pieczonej odpowiednio wcześniej słodkiej drożdżówki, obsuszonej dobrze, a przed podaniem wrzuconej na wrzątek... Mniam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie makowiec! Zarezerwowany tylko na Święta i wyczekiwany już gdzieś w połowie października :-) Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kartki, ja wczoraj oglądałam w sklepie i ciężko mi było coś wybrać, same brokaty, diamenciki i inne błyskotki pstrokate i tandetne. A Twoje są takie ciepłe i radosne. Leleń to mój osobisty nr 1 :-)
    Nie powinno się pytać łasucha o ulubione danie, bo wymieni wszystkie ;-) I w sumie byłaby to prawda, ale skoro muszę wybrać to naj, naj to będzie to barszczyk czerwony z pasztecikami, które z pasztecikami nie mają nic wspólnego, bo jest to po prostu wydrążona bułka wypełniona na maksa wcześniej podduszonym nadzieniem pieczarkowym wymieszanym z natką pietruszki, całość przykryta żółtym serkiem i zapieczona. Uwielbiam, chyba najbardziej dlatego, że jem to tylko raz w roku.
    Dobrze, że to już niedługo, bo sie rozważyłam :-)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Helena, niestety w sklepach wszystko jest podobne i ciężko znaleźć coś fajnego. Jak jeszcze nie kupiłaś to zapraszam! Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  10. Melko, o mały włos przegapilabym konkurs!
    Ulubione danie wigilijne, ach... pewnie mnie zdyskwalifikujesz, ale nie umiem wybrać jednego. Uwielbiam barszcz i pierogi, ale także sledzie i bliny. I jeszcze kulebiaka z grzybami. I bigos. No i kutię, u nas się ja robi tradycyjnie, z pszenicy. No i świąteczne lakocie - pierniki, keksy i pierniczki wszelakie. Ach! Cała Wigilia to dla mnie jedna wielka uczta i ciesze się najpierw na całodniowy post, bo dzięki temu mam miejsce żeby wszystkiego spróbować (taka jest u nas tradycja - wszystkich potraw trzeba skosztować chociaż po kawaleczku). I jeszcze powiem Ci, ze u nas oplatek jest traktowany jako pierwsza i najważniejsza potrawa - bez niego nie ma Wigilii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uff udało się:-) nie będzie dyskwalifikacji, maszyna wylosuje zwycięzcę:-) usciski

      Usuń
  11. Wigilia to tradycja...
    więc ja tradycyjnie wybieram barszcz i pierogi...
    później nakładam sobie na talerz rybę "po grecku"...
    i właściwie już nic nie mogę zmieścić...
    ... tak mi się tylko wydaje do momentu, kiedy na stół trafiają słodkości...
    ... mam wtedy duuuużo miejsca na makowiec i pierniczki...
    ... i to wszystko już niebawem... :))
    dobrej nocki
    karteczki pyszne:))
    i wszystko, co robisz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eryko, dziękuję za komentarz i miłe słowa:-) pozdrawiam!

      Usuń
  12. Przepiękne kartki! Na pewno wrócę tu jeszcze dziś z konkursowym komentarzem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) Wracaj, wracaj! Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
    2. Melko, przedświąteczne urwanie głowy mnie zajęło i nie zdążyłam niestety. Ale widzę, że chętnych nie zabrakło :)

      Usuń
  13. O rany mam nadzieję,że się nie spózniłam:-/
    te wigilijne smaki są wspaniałe i trudno się zdecydować co wybrać:)
    moje ulubione to;brszcz z gąskami(taka odmiana zupy grzybowej),pierogi z makiem i pierogi z kapuchą i grzybami!!!!
    fajnie poczytać co jada się w wyjątkowy Dzień u Innych domach:-)
    Melko a jakie danie jest Twoim ulubionym!!
    ja pierniczę;-)))))
    miłego dzionka:-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaanna, nie spóźniłaś się:-) Czas jest do północy:-) Wiesz ja chyba najbardziej kutię lubię i barszcz:-) Ściskam!

      Usuń
  14. Uszka, uszka z kapusta i grzybami w wigilijnym barszczu. Absolutnie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz