Środowa migawka

Dzień dobry:-)

Komentarze

  1. fantastyczna filiżanka!:) ach te wąsy:)))
    pozdrawiam ciepło - ładnie tutaj u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze smakuje w niej kawa:-)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. dziękuję:-)wzajemnie! U mnie dziś dużo pracy ale jak skończę to idę na długi spacer. Pozdrowienia!

      Usuń
  3. Filiżanka pierwsza klasa, ale mnie te rysuneczki bardziej zaintrygowały:) To Twoje dzieło? Jeśli tak, to jak możesz pokaż całą stronę:)
    Pozdrawiam i miłego spaceru życzę! Mam nadzieję, że pogoda u Was równie sprzyjająca wędrówkom:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mokarina, pogoda była dziś piękna na spacery. Zrobiłam sobie prawie dwu-godzinny spacer:-)Te rysunki są z mojego notatnika, szkice do przepisów i takie tam inne. Może kiedyś coś pokażę:-) Miłego wieczoru życzę!

      Usuń
  4. lubię tę wrocławską kawiarnię:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz