Kawowe migawki


Tartaletki z kremem cytrynowym przepis na krem i tartę znajdziecie na SiR (KLIK)

Przyszła wielka paka z kawą od Coffeedesk a w środku katalog 2016. Ile tam dobrego;-)

Kremu brulee nie robię zbyt często...chyba pora to zmienić bo wyszedł obłędny:-)

Obrazki z Górą znajdziecie w moim sklepiku (KLIK). Wkrótce będzie dostępny Forest

Dobra kawa i kawałek drożdżowego ciasta to dla mnie połączenie idealne

Let it snow....

Marmurkowe ciasto bananowe na zakwasie, ostatni hit ;-)
Kilka zdjęć kawowych, które może znacie już z mojego Instagrama (KLIK). Lubię je i chciałam aby tu zostały na dłużej. W następnym wpisie migawki spacerowe. Od wczoraj mamy za oknem biało. Nie jest tego dużo ale od razu świat wygląda ładniej. W lesie zrobiło się bajkowo za sprawą drzew przyprószonych białym puchem ale i tak tęsknie już za słońcem i wiosną, za wycieczkami rowerowymi i tarasowym czasem. Mam nadzieję, że wiosna szybko przyjdzie.

Komentarze

  1. Wspaniałe migawki, aż mi się kawy zachciało :-) pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Dzień bez kawy to dzień stracony;-) a jak jeszcze jest ciasteczko....Dobrej nocy!

      Usuń
  2. Kawa to zawsze wdzięczny obiekt do fotografowania :) Bardzo lubię Twoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...i popularna;-) dziękuję za ten miły komentarz, bardzo się cieszę, że tak pozytywnie odbierasz moje zdjęcia:-) dobrego wieczoru*

      Usuń

Prześlij komentarz