Świateczny czas

w tym roku bez choinki za to z małymi dekoracjami w różnych miejscach

świąteczne, maślane ciasteczka ze skórką pomarańczową i kardamonem

niespieszne chwile z książką i dobrą kawą

zrobiłam sobie gwiazdkowy prezent:-)

czekoladki prosto ze Szwajcarii
 
święta to czas przyjemności i wspomnień

bez mandarynek nie ma świąt;-)

w końcu mogłam dokończyć czytanie...

Jak u Was po świętach? Ja trochę odpoczęłam, przeczytałam zaległe lektury i wypiłam dużo kawy zagryzając różnymi przysmakami;-) W tym roku zrobiłam makowiec bez ciasta oraz sernik. Niestety nie zdążyły na sesję zdjęciową bo zostały szybko zjedzone;-) Zostały tylko pierniczki i inne ciasteczka, które też już niebawem również znikną. Pogoda iście wiosenna więc trochę ruchu też było a zdjęcia spacerowe pojawią się tu niebawem. Tymczasem łapię ostatnie wolne chwile przed kolejnym tygodniem. 





Komentarze

  1. Nie musi być choinki, żeby była atmosfera świąt :) Ta cudna bombka z gałązeczką w środku jest tak piękna, że się napatrzeć nie mogę :)
    Piękne zdjęcia, pięknie uchwycone chwile :)

    Ja poproszę o przepis na te cudne (i pewnie pyszne) ciasteczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz:-) Bombki bardzo wdzięczne. I najlepsze, ze mogą wisieć cały rok wystarczy zmieniać elementy w środku:-)Przepis oczywiście będzie dla Ciebie:-) jak nie napisany to narysowany:-) Miłego wieczoru*

      Usuń
    2. Dzięki :) Pozdrawiam :)

      Usuń

Prześlij komentarz