Ostatnie dni

Dziś trochę fotek z ostatniego tygodnia. Za oknem aura zmieniła kolory z żywych pomarańczowych barw na bardziej stonowane a w ostatnich dniach nawet szare. Szary uwielbiam ale niekoniecznie pod postacią zaciągniętego szarego nieba i szarych dni. W takich chwilach od razu ciągnie mnie do kuchni by ogrzać się ciepłem piekarnika. Piekę ostatnio dosyć sporo, głównie drożdżowych wypieków, a dziś zorientowałam się, ze zabrakło mi mąki na bułki. Jedyne co mi zostało w szafce to semolina. Powiem Wam, ze bułki wyszły świetne:-) Nadal pracuję nad przepisami, które będą się pojawiać w sklepiku i , z których będzie można zrobić sobie przepiśnik. Chciałabym aby pojawiły się tam serie np desery czy zupy. Nie wiem czy czytaliście już wywiad, którego udzieliłam na bardzo fajnym blogu Joanny Rękodziennik (KLIK) możecie tam poczytać trochę o mnie i Smakuje i Rysuje. Oprócz tego w sklepie (KLIK) trwa ciągle promocja i możecie wybrać coś dla siebie w niższych cenach. Mam nadzieję, że uda mi się w najbliższym czasie dorzucić kartki świąteczne w zestawach.
W ramach zbliżających się świąt już kupiłam sobie mały prezent w postaci książki "Warzywo" Dominiki Wójciak. Miałam pewne obawy ze względu na to, że ostatnio kilka książek polskich autorów dosyć mnie rozczarowało i zostały oddane do księgarni. Jednak książka Dominiki jest inna. Jest inspirująca, pełna pysznych dań i ładnych, nieprzestylizowanych zdjęć. Przez ten tydzień przygotowałam z niej kilka rzeczy i było bardzo smacznie. Polecam Wam ją z czystym sumieniem:-) 
A tymczasem zapraszam Was na przegląd migawek z ostatnich dni.


Drożdżowe z pomarańczą, czekoladą, kardamonem i cynamonem. Przepyszne!

Drukowanie i cięcie. Przepisy rysunkowe do przepiśników:-)

Mufinki bananowe z jagodami, na które przepis możecie znaleźć na Smakuje i Rysuje KLIK

Kiedyś malowałam ogromne ilości porcelany. Chciałabym do tego wrócić.

Wspomnienia zeszłych świąt w Pradze KLIK i KLIK

Dzisiejszy chleb cebulowy


Warzywo

Spacery w szarościach

A tu jeszcze trochę koloru zostało:-)

Misia <3

Komentarze