Nowy Brulion i jagodziane bułki






A to moje ulubione zdjęcie z Brulionu:-)

Mam już nowy numer brulionu Mimi i Zorkiego. Przeglądam niespiesznie, czytam i oglądam zdjęcia. Numer dziewiąty jest naprawdę fajny. Przeczytacie w nim o wycieczce do stolicy, do Gdańska ale również o kawie i nowych kawowych miejscach. Jest też tekst o food truck`ach czyli nowym trendzie, który ostatnio rozprzestrzenia się w naszym kraju. A na koniec jak zawsze pysznie czyli przepisy. A do lektury oczywiście kawa i jagodowe bułki. Zapowiada się przyjemny dzień:-)

Komentarze

  1. Przyjemny dzień, przy dobrej lekturze - czego chcieć więcej!!! :))
    Miłego dnia :-*
    Uściski :0*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy za miły wpis :-)
    Zorkiego zdjęcie było istnym wyzwaniem, ale udało się! Robiliśmy je w kawiarni, gdzie było pełno ludzi. Ścisk! Każdy się gapił, ale ja byłam nieugięta i pstrykałam do efektu ;-)
    Miłego pysznego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcie się udało:-) Zorki z nową twarzą;-) U nas upały ale zaliczamy weekendowe wycieczki tandemem to trochę wieje;-) Uściski i wypoczynku po ciężkim tygodniu*

      Usuń

Prześlij komentarz