Zamek Trebnitz

Wjazd do Zamku


Dziki park

Żytni chleb prosto z chlebowego pieca:-)




Droga do wioski


Ostatni tydzień spędziłam w zamku w Trebnitz. Zamek Trebnitz to placówka edukacyjno-kulturalno-polityczna, w której odbywają się międzynarodowe projekty i spotkania. Zaproszono mnie tam bym poprowadziła warsztaty rysunkowe dla młodzieży z Polski i Niemiec. W Trebnitz poza samym zamkiem praktycznie nic nie ma. To mała wioska, w której nawet trudno spotkać przechodnia na ulicy. Przy zamku jest mały sklepik i kawiarnia, w której odbywają się zajęcia, i która jest otwarta w weekendy i prowadzona przez przeszkoloną w tym celu młodzież. Poza tym jest park, łąki i lasy. W okolicy są interesujące miejsca ale niestety nie miałam czasu żeby się wybrać gdzieś dalej. Może kiedyś...

Komentarze

  1. Piekliście chleb w piecu?!!!!
    Super :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tylko jadłam;-) całkiem dobry wyszedł choć pewnie dlatego mi tak smakował bo reszta jedzenia była nie do jedzenia;-)

      Usuń

Prześlij komentarz