World Bread Day i bułki z sezamem

Komentarze

  1. Ha!Moje za jakąs godzinkę będą gotowe:-)chyba z tego samego przepisu;-))Twoje wyglądają przepysznie i już się nie mogę doczekać, aż jedną schrupię.Też z sezamem czarnym,łuszczonym i niełuszczonym, a część z makiem.
    uściski:-***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super:-) Ja bardzo lubię czarny sezam a mak niestety się skończył:-( ale i tak wyszły pyszne! Uściski wieczorne***

      Usuń
  2. u mnie były wczoraj :)) Dzisiaj z kolei chlebek się robi ;-) czyli rano pieczemy i na śniadanie chrupiemy :)))) Uwielbiam domowy chleb na zakwasie!
    Uściski :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki ciepły chlebek to jest moje ulubione jedzenie:-) Ja niestety tartina nie piekłam:-( może w przyszłym tygodniu się uda. Przyjemnego weekendu*

      Usuń
  3. A co to za tajemnicze bułeczki?
    Braci Hobbs, czy inne?
    Duża buźka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To te orkiszowe, które jedliście na śniadanie:-) Braci Hobbs muszę w końcu wypróbować. Ściskam mocno*

      Usuń

Prześlij komentarz