Pora na Dobre Strony

W końcu przyszła pora na Dobre Strony. Po ciężkim tygodniu miałam chwilę aby zanurzyć się w długo wyczekiwanej lekturze kolejnego Brulionu Moniki i Sebastiana. To już siódmy numer tego fantastycznego Przewodnika po Małych Przyjemnościach. Ta część jest akurat dosyć niemiecka a to za sprawą opowieści o Berlinie i niemieckim Bałtyku. Mnie osobiście ten numer bardzo przypadł do gustu gdyż dzięki niemu mogę ponownie udać się w moje ukochane miejsce czyli na Rugię. Minęło już trochę czasu od naszej wycieczki w tamte strony i przyjemnie jest móc tam wrócić za sprawą Mimi i Zorkiego. Dziękuję Wam za tę sentymentalną podróż, w która mnie zabraliście:-)
Do lektury nie mogło oczywiście zabraknąć ciastka i kawy. Tym razem "Lola" przywieziona z berlińskiego The Barn.
O Barn również przeczytacie w Przewodniku. Jeśli nie macie jeszcze swojego egzemplarza to możecie go zamówić tutaj. Przyjemnej lektury!






 

 


Komentarze

  1. Śliczne zdjęcia zrobiłaś. Bardzo mi się podobają. I cieszę się, że ponownie podróżujesz. Tym razem z nami :-) Fajnie tak!
    Dobrego dzionka, słonka i buźka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) lubię tak z Wami podróżować*** przyjemnego dnia! U nas słońce na całego:-)

      Usuń

Prześlij komentarz