Wakacyjne migawki

















Komentarze

  1. Ale numer! Nie widziałam wcześniej tego wpisu, bo nie mogłam widzieć. Wczoraj wróciliśmy z Poel :-))) Ależ było tam fajnie...
    Woda w morzu fatastycznie ciepła i było bardzo cicho i spokojnie...
    Duża buźka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja coś namieszałam z tymi zdjęciami. Muszę chyba nowy post o Poel zrobić:-) Super, że byliście! Bardzo fajne miejsce:-) buziaki*

      Usuń
  2. Czy ten zwierz chodzi po wodzie????? :-))))))))
    Widzę, ze trochę zwiedzaliście ;-) Mnie urzekł oczywiście młyn ;-) Działał?
    Uściski :-* i do piątku! :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lis:-) Młyn niestety nie działał ale prezentował się wyśmienicie. W kolejnym wpisie trochę więcej o wyspie Poel. Uściski*
      ps.reisefieber już mam;-)

      Usuń

Prześlij komentarz