Sobotnia piekarnia

 

 

Komentarze

  1. Ależ apetyczne wypieki!aż mi slinka cieknie;-)))a te bułeczki to na słodko czy wytrawne,bo wygladają jak z konfiturą z czerwonej cebuli?a może mam skojarzenia po wczorajszych pysznych cebularzach w Kazimierzu....Zabieram kawałek pizzy i zmykam do mojego piekarnika bo u mnie dziś dzień chlebowy:-)...miłej niedzieli:-)słoneczne:-***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaanna, masz rację to bułeczki z marmoladą z cebuli. Miałam robić oryginalne cebularze ale akurat dzień wcześniej naprodukowałam dużo konfitury więc zastąpiłam nią cebulę. W sumie różnica niewielka;-) Udanych wypieków! Uściski*

      Usuń
  2. No widzę, że sobota bardzo piekarnicza była ;-))) Wszystko wygląda pysznie!!! Ta pizza do mnie przemawia, takiego połączenia składników jeszcze nie próbowałam :-P
    Może jutro? :)))
    Uściski :-**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj i napisz co myślisz:-) ja lubię cukinię na wszelkie sposoby i na pizzy też:-) miłego wieczoru!

      Usuń

Prześlij komentarz