Ptasie trio




Komentarze

  1. Ale świetne trio!!:))) Pasują do siebie :) Pomysł z ramkami - rewelacja ;-))
    U nas ciemnica :/ Szaro buro i ponuro :( Chyba bez kawy się nie obejdzie :(
    Miłego wtorku :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te ramki tak stały i stały aż w końcu wstawiłam do nich ptaszki. To na razie tak na chwilę. U nas też dziś cały dzień pochmurmo a ja walczę z okropnym bólem głowy:-( przyjemnego wieczoru!

      Usuń
  2. Pięknie! A na ścianie, poza ptaszkami, czy to zdjęcie, czy obraz z paryskimi widokami? Serdeczności, Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. :-) to zdjęcie na płótnie czyli prawie obraz;-) miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za odpowiedź (dopiero teraz zauważyłam, że mój poprzedni komentarz się rymuje :) ). Zdjęcie kapitalne!!! Właśnie selekcjonuję swoje zdjęcia, żeby niektóre wywołać w większym formacie i niestety nie mam żadnego z tak piękną panoramą. Radosnej soboty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie zdjęcia z podróży w dużym formacie to bardzo fajna ozdoba ściany. Na pewno coś wybierzesz:-) Miłego popołudnia!

      Usuń

Prześlij komentarz