O poranku



 

Komentarze

  1. Nie mogę się napatrzeć na ostatnie zdjęcie mgły...ma w sobie jakąś tajemnicę-piękne:-)ptaszek jak zwykle jak żywy i chociaż boję się ptaków(ale je dokarmiam,dziś zawiesiłam im tłuszczyk z ziarnami w glinianych doniczkach)to Twoje malowane ptaszki bardzo lubię:-)
    ściskam serdecznie:-*
    ps
    u mnie mgła była,a teraz jest zima;mróz,śnieg i pada deszcz*-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety znowu nie zabrałam aparatu na spacer i mogłam tylko komórką uwiecznić tą mgłę. Biało i gęsto było. Dziś szaro i mokro:-( Paskuda. Czekam na ten mróz bo podobno niebawem do nas zawita. Fajnie, że dokarmiasz ptaszki:-) Ja czasem też kupuję im te kulki z ziarnami, fajna sprawa:-) Uściski***

      Usuń
  2. Ciągle nie mogę się nadziwić, że u nas mróz, gołoledź, śnieg a u Was zupełnie inna aura! Niesamowite...
    Ptaszek piękny! Gratulacje :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mróz już do nas zmierza. Lepsze to niż ta szarość (choć to mój ulubiony kolor) i deszcz. Miłego wieczoru*

      Usuń

Prześlij komentarz