Środowa migawka


Czy ja może o czymś nie wiem? Jak tam u Was? U mnie na razie cisza.

Komentarze

  1. U nas też ani widu, ani słychu ;-) Gdzie te mrozy, które miały nadejść?
    Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha ,a u mnie dziś cały dzień sypało:-))jest biało,ale niestety zrobiło się na plusie:-((byłam na spacerze z psiakami i nareszcie było jasno ,biało i czysto:-)
    wieczorne:-**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaanna, wiesz ja lubię szarość ale bez przesady;-) już trochę bieli by się przydało. U nas dziś słońce! Uściski*

      Usuń
  3. To logo oznacza:
    Zima - załóż ciepłe majtki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, dobre skojarzenie;-) Jednak to nie ciepłe majtki ale logo Parku Śląskiego.
      Takie sobie flagi powywieszali przy okazji nowej nazwy i nowej kolejki linowej.
      Ale logo faktycznie takie majtkowe;-) tylko nóżki dorysować;-) Przyjemnego wieczoru!

      Usuń

Prześlij komentarz