Kawiarnia Ostee Kaffee w Wasse



 

 




 



Dziś chciałam Wam pokazać kawiarnię, która skradła moje serce:-) Jak dla mnie jest to najlepsza kawiarnia w jakiej dotąd byłam. Podoba mi się zarówno wystrój, obsługa no i oczywiście można się napić bardzo dobrej kawy, którą właściciel wypala na miejscu. W całej kawiarni rozchodzi się jej aromatyczny zapach co dodatkowo sprawia, że chce się siedzieć w fotelu przez długie godziny. Dla osłody można zamówić robione tutaj ciasto. Są zarówno babki, placki z sezonowymi owocami jak i torty z różnymi kremami. Siedząc w fotelu z kawą i ciachem możemy sobie pooglądać widoki za oknem. Jest też możliwość posiedzenia na zewnątrz, na leżaczku nad wodą zaraz obok kawiarni. Jeśli kawa Wam zasmakuje to możecie kupić ją sobie do domu. Sprzedawana jest w ziarnach ale też mielona na życzenie z uwzględnieniem metody jaką będzie parzona. Jeśli będziecie kiedyś w okolicy to koniecznie tam zaglądnijcie. 

Kawiarnia, palarnia kawy Ostee Kaffee  
Am Focker Strom 2 - 18569 Waase auf Ummanz 

Komentarze