City-break Berlin

Główny dworzec w Berlinie. Spędziliśmy tam trochę czasu bynajmniej nie czekając na pociąg.

 
Światełka w wagonie restauracyjnym czeskiego pociągu do Pragi

Spodobały mi się ikonki na niemieckich znakach. A na jednym z budynków znaleźliśmy emotki;-)

W Berlinie jest mnóstwo graffiti i różnego rodzaju napisów na murach. 

Większość z nich to jakieś dziwne, niepokojące stwory zerkające ukradkiem na przechodniów.

Oglądnęliśmy też Berlin z wysoka ale nie zachwyciła mnie ta panorama.

Wieża telewizyjna widoczna prawie z każdego miejsca w Berlinie.

Trochę migawek z różnych miejsc.

Na stacjach metra i kolejki podmiejskiej spodobał mi się zegar a zwłaszcza jego wskazówka sekundnika.

 
A tu kilka ławek. Na jednej z nich spotkaliśmy wielkiego królika a ta pod drzewem 
idealnie nadaje się dla olbrzymów;-)

I znowu dziwne wzory na budynku i zabazgrane mury.

 

 
Oczywiście nie mogłam pominąć ciekawych ekspozycji na wystawach sklepowych.
Tutaj Tommy Hilfiger i Louis Vuitton

 
Twarze i wiecznie żywy Elvis

 
I takie obrazki do kolekcji. Ten pan z ludzików mnie niepokoi. Za to królik jest uroczy;-)

A tu trochę motoryzacji. W Berlinie można spotkać dużo ciekawych, starych aut oraz skuterów Simson.

 I na koniec obowiązkowa kawa. Pierwsze zdjęcie to Aunt Benny (auntbenny.com), w której kawa może nie powala ale za to mają pyszne ciasta i smakowite bajgle. Spędziliśmy tam kilka ładnych godzin a wychodząc prawie się toczyliśmy;-) Bardzo polecam to miejsce. Jest przyjemne i ma sympatyczną obsługę. Druga fotka jest z kawiarni Coffee Star (www.coffeestar.net). To malutka kawiarnia z dobrą kawą, w sam raz na tzw. kawkę w biegu:-) W kawiarni można też zakupić rożnego rodzaju kawę.
Ostatnie ze zdjęć to CK Coffee (cafeckberlin.com). Przyjemne miejsce ze skromnym wyposażeniem ale dobrą kawą parzoną przez pasjonatów.

Komentarze

  1. Melka, lubię, Twoje city-break. Zawsze wychwycisz jakieś miejsca, że od razu miasto wydaje się ładniejsze niż jest w rzeczywistości ;-)
    Buziaki :-***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) miałam napisać kilka słów o Berlinie ale czasu mi brak a zaraz znowu wyjeżdżamy. Ale zrobiłam etykiety:-) ściskam!

      Usuń
  2. Świetne! W najlepszych przewodnikach takich zdjęć nie ma.
    No i balony z wystawy L.V. Fajnie!
    Moc buziaków :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimi, jak zobaczyłam balony to od razu pomyślałam o Tobie:-) Cieszę się, że zdjęcia Ci się podobają, buziaki*

      Usuń

Prześlij komentarz