Na ochłodę

Po ostatnich deszczowych dniach w końcu zaświeciło słońce. Dziś było upalnie a na błękitnym niebie snuły się leniwie pojedyncze chmury. W takie dni mam ochotę na lekkie, świeże i chłodzące jedzenie, najlepiej przygotowane w 5 minut. Dzisiaj postanowiłam wykorzystać dojrzałe mango, które już od kilku dni leżało na kuchennym parapecie. Na co dzień nie kupuje egzotycznych owoców wszak mamy teraz sezon w pełni i możemy się raczyć naszymi krajowymi owocami. Truskawki  już się skończyły więc zamknęłam za sobą sezon na koktajle z ich udziałem. Teraz do pysznej, nieskażonej dodatkowymi "ulepszaczami" maślanki powskakują maliny i jagody. Wracając jednak do mango, zrobiłam z niego orzeźwiający koktajl, który wspaniale chłodzi i jeszcze lepiej smakuje. Jeśli nie lubicie kardamonu, możecie go pominąć. Syrop klonowy można zastąpić cukrem, syropem z agawy czy też miodem. Smacznego!


Komentarze