Sezonowo, rabarbarowo

Dziś zapraszam Was na kisiel z rabarbaru. W piątek kupiłam kilka lasek rabarbaru i postanowiłam przygotować kisiel, na który przepis znalazłam w magazynie Smak. Przepis jest prosty a sam kisiel smaczny. Ja swój na koniec lekko zmiksowałam. Zmniejszyłam też ilość cukru dosładzając kisiel miodem. W oryginalnym przepisie nie ma podanej ilości cukru więc najlepiej najpierw dosypać mniej a potem ewentualnie dosłodzić. Taki kisiel przygotowuję również z innych sezonowych owoców. Jest to zdecydowanie smaczniejsza i zdrowsza wersja od tych kupowanych w proszku. Polecam wypróbować i życzę smacznego!

Komentarze

  1. A myślałam, że sezon rabarbarowy już się skończył :( A tu proszę! Oj widzę przez okno, że u Teściowej w ogródku jeszcze bujnie rośnie:) Trzeba będzie go wykorzystać:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz:-) koniecznie wykorzystaj i zrób coś pysznego, pozdrowienia!

      Usuń

Prześlij komentarz