Przepis na weekend

Od kilku dni po przebudzeniu za oknem widzę tylko biel. Wszystko spowite jest w grubej, zawiesistej mgle. Dziś ta mgła utrzymywała się prawie do południa. Całe szczęście pojawiło się słońce i trochę doświetliło ten ponury pejzaż. W ramach oderwania się od obowiązków postanowiłam zrobić sobie małą przekąskę na słodko. Nie mam dziś głowy do pieczenia ciast więc skorzystałam z zasobów spiżarni i zrobiłam sobie kulki daktylowe. Przepis jest banalnie prosty a kulki bardzo wciągające więc trzeba uważać żeby nie zjeść wszystkich na raz;-) Udanego weekendu wszystkim życzę!


Trufle kokosowe 
według przepisu Janell`i Purcell

półtorej filiżanki suszonych daktyli bez pestek
filiżanka pistacji (orzechów włoskich, migdałów)
pół filiżanki wiórków kokosowych
kilka kropili wody różanej albo pomarańczowej (dałam ekstrakt waniliowy)
łyżka surowego kakao do obtaczania
Przygotowanie: 
Składniki zmiksować. Formować małe kulki i obtaczać je w kakao. 
 Bon appetit!




Komentarze