City break - Wrocław


Kolorowe kamienice na Placu Solnym
Mozaika kamienna na Rynku
Do Literatki na ciastko...
a potem na zakupy ;-)



spodobały mi się kapelusze:-)
Najwyższy budynek Wrocławia już stoi
Dobry wieczór:-)
Monsieur i Madame- dwie przyjemne kafejki
Kawa i croissant w Monsieur
Każdy chce mieć wąsy...
i nową fryzurę ;-)
Kamienica w blasku słońca
Oczywiście nie mogło zabraknąć mojej ulubionej sześcioramiennej latarni
Audrey w Rejsie
Grand Hotel dawniej Hotel du Nord
Kolor dworca jest okropny, zastanawiam się kto mu go wybrał
Na dworcu spodobał mi się neon kas
Na koniec dwudniowego pobytu odpoczynek w kawiarni

Komentarze

  1. byłaś we Wrocławiu?? z chęcią przyłączyłabym się do kawy i ciatska:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam, szybko przemknęłam i wróciłam do siebie:-) pozdrawiam ciepło

      Usuń
  2. Bardzo fajny jest Twój Wrocław. Lubię Twoje OKO :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Mimi. Wrocław to moje drugie miasto:-) miłego wieczoru!

      Usuń
  3. Matko, jak mnie zachwyca Wrocław!!! I jednocześnie w ogóle go nie znam, ale - kurczę - zakochana jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, musisz się wybrać i go poznać:-) pozdrawiam!

      Usuń
  4. pomieszkuję już 2 m-ce,ale tej francuskiej kafejki nie było mi jeszcze dane odwiedzić;)jaka ulica;)?i Audrey-wspaniała,jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monika, knajpka jest na Więziennej. Polecam jest bardzo przyjemnie. Pozdrawiam

      Usuń
    2. dziękuję:)na pewno zajrzę w pewne,mroźne popołudnie:)

      Usuń

Prześlij komentarz