to już weekend




Wczoraj upiekłam chleb na zakwasie. Pyszny z chrupiącą skórką. Jeszcze ciepły z masełkiem. Uwielbiam smak i zapach świeżego chleba. Nie potrafiłabym nie jeść chleba. Od jakiegoś czasu sama piekę bo te sklepowe mi nie smakują, chociaż w moim nowym mieście znalazłam kilka piekarni gdzie sprzedają smaczny chleb na zakwasie. Jednak wypiek domowy daje dużo frajdy i satysfakcji a chleb znika w mgnieniu oka :-)
Dzisiaj piątek, początek weekendu. Zapowiada się słonecznie i ciepło. Planuję małą wycieczkę do miasta...jakiego? o tym w następnym wpisie :-) Życzę Wam udanego weekendu!

Komentarze

  1. chleb wygląda wspaniale, ach, jak ja marzę, żeby taki zjeść

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki domowy chleb to cos wspanialego. Ostatnio rzadko kupuje chleb w piekarniach bo po prostu mi nie smakuje. Polecam upiec wlasny chleb jest pyszny smak i satysfakcja!

      Usuń
  2. Wygląda niesamowicie, sama ostatnio co nieco piekę, bo to wielka przyjemność :)Wyszukuję oczywiście w miarę łatwe przepisy...a czy przepis na ten piękny bochen jest tajemnicą? :) bo jeśli nie to poproszę;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, ten chleb jest od Liski z tego przepisu http://whiteplate.blogspot.com/2009/10/miedzynarodowy-dzien-chlebaworld-bread.html Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  3. Dziękuję, z blogu Whiteplate często korzystam, pewnie wypróbuję ten chleb, muszę tylko zrobić znów zakwas, a to trochę zajmuje czasu...:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liska ma tyle wspaniałych przepisów na wypieki:-)Nic tylko robić zakwas i piec:-) Pozdrawiam ciepło

      Usuń

Prześlij komentarz