Jagodowa niedziela


 
 

Komentarze

  1. U Ciebie jak zwykle pysznie ;-))))) mniam :-*
    Uściski :-**

    OdpowiedzUsuń
  2. Och! Twoje jagodzianki są piękne!
    Moje przy Twoich wyglądają jak rozdeptane kapcie ;-)
    Czapki z głów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie kapcie!? Piękne były i pyszne:-) No i lukier miały wspaniały:-)*

      Usuń
  3. Skusiły mnie te jagodzianki, niestety nie miałem świeżych jagód (bo to po sezonie), ale wykorzystałem mrożone z Pińczowa. Bułeczki się udały, wszyscy zjedli je ze smakiem. Dziękuję za przepis i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Mrożone też świetnie się nadają tylko nie można ich rozmrażać bo papka się zrobi i zmoczy ciasto. Te bułeczki znikają u mnie w oka mgnieniu;-) Pozdrawiam!

      Usuń

Prześlij komentarz