"Czułym okiem" na początek tygodnia



Początek tygodnia rozpoczął się bardzo przyjemnie. Dostałam paczkę a w niej nowa, jeszcze pachnąca farbą drukarską, trzecia część brulionu Mimi i Zorkiego "Czułym okiem". Tak jak się spodziewałam jest fantastyczna:-) Grubsza od poprzednich, z dużą ilością pięknych zdjęć, ciekawych tekstów i wspaniałych przepisów na pyszne dania. Są moje ulubione dyniowe gnocchi, chleb wiejski z maślanką i malutkie maczki - baletki:-) Jest też kilka malutkich, uroczych rysuneczków zrobionych przez Mimi:-) Załapały się też moje zimowe ptaszki:-) Całość jak zawsze bardzo starannie złożona, prosta i czytelna. Wspaniała pozycja, przy której będę spędzać najbliższe zimowe wieczory.

Komentarze

  1. zazdroszczę lektury

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz, że Twoje zdanie jest dla mnie bardzo ważne, więc cieszę się ogromnie, że Artystka - Melka mnie chwali :-) A Twoje ptaszki musiały tam być.
    I wiesz, marzy mi się na wiosnę coś bardzo pastelowego od Ciebie. Idziesz w to? Gramy w zielone?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Artystka Melka Artystkę Mimi;-D Oczywiście z wielką przyjemnością dołączę się do wiosennego projektu! Uściski

      Usuń
  3. Ale się cieszę :-)))
    Jak tylko przyjdzie wiosna i będą już śpiewać ptaszki, to rysuj coś pastelowego. Powiem Ci, że motyw przewodni dla 4 numeru, to będzie kratka Vichy i kwitnące drzewa. Resztę zostawiam do Twojej inwencji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś mi chodz po głowie, może pierwsze wiosenne promienie mnie oświeca;-) *

      Usuń

Prześlij komentarz