City break - Warszawa



Pod Halą Mirowską codziennie pełno kwiatów


Warszawa w budowie - druga linia metra


Pałac Kultury niedługo zniknie w gąszczu wieżowców


W gmachu starej dobrej Emilii będzie teraz Muzeum Sztuki Nowoczesnej


Pod sklepem pies czeka na pana. Wybrał miejscówkę na podwyższeniu:-)


Ładny mural na jednym z bloków


Nie mają chleba? To niech jedzą ciastka! Maria Antonina


Tęcza na Placu Zbawiciela


Kawa w Charlotte


Dworzec Warszawa Ochota i jego łupinowa, piękna konstrukcja dachu. Projekt Arseniusz Romanowicz i Piotr Szymaniak (1954-1962)


Rembertów. Kiedyś samodzielne miasto.


Warszawa Wschodnia po kapitalnym remoncie


Rozświetlony Pałac Kultury


Panorama z okien pociągu


Nowy Stadion mylnie nazywany Narodowym


Stadion od środka


Tak niskiego stanu Wisły nie było podobno od 600 lat. Znaleziono nawet jakiś zabytkowy statek.


Kolorowo wśród koron drzew. Jesień się rozpanoszyła


Niektóre kamienice wyglądają naprawdę ładnie. Prawie jak w Paryżu


Skuter w witrynie sklepu? Why not!



Komentarze

  1. Ciekawe ujęcia :) aż Warszawa wydaje się przyjemniejsza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-)Siedzę tu od kilku dni i tak naprawdę już mam już jej dość. Choć jest tu dużo ciekawych miejsc to jednak to miasto nie dla mnie.

      Usuń
    2. Miałam okazję być w niej tylko kilka razy, ale zawsze mnie przytłaczała wielkością i ciągłym ruchem.

      Usuń
    3. Tym właśnie mnie przytłacza i hałasem jeszcze.

      Usuń
    4. śliczne światło złapałaś w warszawie

      parafrazując Twoje słowa mogłabym powiedzieć "Siedzę tu od kilku lat i tak naprawdę już mam jej dość. Choć jest tu dużo ciekawych miejsc to jednak to miasto nie dla mnie."

      moje dni zmieniły się w miesiące, a miesiące w lata :))

      Usuń
    5. Ja mieszkałam w Warszawie rok i uciekłam. Zdecydowanie wolę bardziej kameralne miasta. Pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  2. bardzo ciekawe kadry i kolorystyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdyby ona była taka jak na zdjęciach! Można by się ewentualnie zakochać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była taka kampania "Zakochaj się w Warszawie". Mnie jednak to miasto nie przekonuje :-(

      Usuń
  4. Fajny pies. Ja ostatnio widziałam jak Pan zostawił psa przed sklepem zarzucając mu po prostu smycz na grzbiet. I ten grzecznie czekał, do niczego nie przywiązany...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz